24 June 2010

Wujudnya orang ketiga


Salam satu Malaysia...semalam aku dapat mesej dari some one..jeng..jeng..jeng..

"awak jadik tak nak p makan malam nie??"
"erm, kite tak kesah..boley jer.."
"awak balik kul bp?"
"dalam kul 8.30pm kite sampai kat umah lah.."
"kalo camtu awak p mandi dulu, then baru kite p makan sesama eah"
"orait..."

*jam 8.30pm aku pown sampai kat tmpt perumahan yang aku sewa, then aku teruslah nek rumah..mandi, solat..

titt..titt.. (bunyi mesej)
"awk kite tunggu kat bawah, kat pak guard..kul 9pm tau"
aku just reply--> "OK.."

beberapa minit lepas tu..

titt...tittt...(bunyi mesej lagi)
adess..

"awak..bf kite nak ikut boley?"

what!! adeh..eah kalo camtu awak g je r ngan bf awak..kite taknak p lah..
ala boleh lah awak.kite dah janji ngan awak..kan nak p makan sama2.. dia yang baru cakap nak ikut..

aduhhh!!

camne eah...
"ala~~ kite malu lah..."..ag pown tak biasa ade laki
"awak..dia ok lah..boleylah kite p mkn sama2.."

perut dah lapo..
"erm..dengan nekad..aku pon reply..erm..."boley lah.."

kul 8.55pm..aku pon turun, naseb baek lif ok..

kiterg bertiga gi makan kat dengan bangunan PKNS..
boley lah tahan masakan dia..

dan akhirnya..hari tu..aku dapat minum air teh Ais..yeah..
thanks, sahabatku... Daine

3 comments:

  1. sama! tak suka kalo nk jejalan..tetiba membe heret pakwe skali lak..cish!

    ReplyDelete
  2. Perhhh..mati2 orang ingt fiza g makan ngn bf then wujud orng ketiga nk pollow...hangin ni..wakakakakakaka...

    btw btul2...janji nk makan bdua ttbe ada plak dia leh "heret" bf dia join sama...x aci betul..hahahahahahaha....jemput makan ye...heheh...

    cian fiza,teh ais..teh ais..teh ais...hidup teh ais..hehehe

    ReplyDelete
  3. kacau daun betul orang ketiga tu...next time denda suh org ketiga tu belanja...hehehe

    ReplyDelete

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...