23 June 2010

Teh @ Milo ais? #~/%


Hari ni pepagi ag..aku dah bangun..p solat subuh..pastu wat sandwich telor..uhm.. oklah..tak payah beli bekpes tuk pagi nie merangkap lunch meal..kan..jimat kan. Huhu..sebenarnya aku tengok menu meal kat McD..yang Big Breakfast punye tu..yum..cam sedap je.. :-)

|

|

v


Tetibe..dok layan student2 yang “kami bayar, suke kiterang lah nak wat pe” … semua kite yang nak kene watkan tuk dierg.. ades.. oklah..tu..aku tak kesah..

Yang aku nak cerita sekarang, aku terlalu haus then kebetulan Betty (receptionist) kat tempat aku kije..datang..wah, Alhamdulillah.. aku mintak tolong dia then p lah kafe kat bawah..

“bang, The ais satu, bungkus tau”..

“ok”..kata penjaga kafe tu..

Then dah siap..aku pon bayar lah.. harga dia RM1.90

Aku tak tau harga kat bawah tu..soo, aku bayar je lah..

Dengan rasa haus sangat aku minum..lah..

Muka ku mula berkerut..nie the ais ker Milo?? Wek!!

teh


@

milo ais


Aku nie alergi sket ngan MILO..ase nak muntah..

Sah..air tu air milo..

Luga aser..eiii..ape punye bangle da~~

Nampaknye balik ni kene gak p beli the ais-->> dah cam mengidam lah plak..hehe


last-last..aku dengan rela hati bagi air Milo tu kat

|

|

|

v

v


ni tong sampah mane plak lah nie..

No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...