15 June 2010

Sayang Kamu

wah..expressy mok cik udah lebey..hehe

Owww..yea!..aha..aha.. (sambil dance lucky day)…yess!!!


Akhirnya sayangku bagi jugak aku masuk..yeeehuu!! lame sungguh aku kemuskilan … akhirnya aku dapat menembusinya..

|
|
|
v
v

inilah dia..ngee~~


Ya!! Bolos saja dinding it!!…hehe..

akhirnya dapat gak aku log in ini maybank2u.. lame tau try punye try..asik salah password je.. (memory lost barangkali)

Yang cimb merajuk terus..trus ye tulis acess was suspended..huhu… nak call center tak berkesempatan..
Try ag ler tanye encik2 officer..

chiayok! Chiayok!

6 comments:

  1. wah tahniah...

    ahem... ahem... ahem...
    x der hati ke nak blanja sy? char kuew tiow malam ni ngn kerang bakar? boleh? he he he

    ReplyDelete
  2. Tula.bnyak mkn semut.td mengata org.dye pn sama jep.wek3.

    ReplyDelete
  3. sebelom tu..eh ade org name same lak uhhu..

    hehe..salam kenal sky..or may i call u FIZA??(^^,)
    intrnet banking ni mmg byk ragam sket..
    tambah2 cimb..kalo kite idle kejap je pon dia dah auto sign out!
    kalo maybank, dia akan kuar task box dlu..tanye sama ada kita nak out ke x..
    cimb need to improve that! an??

    ReplyDelete
  4. sky.. syuq tag kamo.. di sini

    http://imori-tongue.blogspot.com/2010/06/sebelom-mata-terlelap.html

    ReplyDelete
  5. a'ah..kadang2 aku pun ada problem yang sama gak....geram gak kadang2....apa lagi belanja la sume orang...wakaka

    ReplyDelete
  6. syuQ: adeh..buley..blanje kue teow..tapi kene bayar pakai duit sendiri2 eak..hehe

    Zulfahmiabidin: adeh..saya ade cakap gitu eak..huhu

    syuQ: salam kenal kembali..syuQ..buley je panggil Fiza..never mind..

    kaito; ooo belanje sume org eah..kasi habis itu wang..hehe.

    ReplyDelete

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...