16 July 2024

Hadiah Melalui Pos

Setibanya di pejabat..

aiih..ada parcel lah. Sambil tersenyum, aku membukanya 😍

Dengan penuh semangat, Wah!! dia menemui sehelai sejadah yang cantik dengan sulaman nama “Hafizah” (dalam jawi).

“Wow, ejaan nama saya betul! Biasanya orang selalu salah eja.” hihi

Rakan-rakan sekerjanya turut teruja. “Bos awak, betul-betul ingat kat semua staff dia.. siap tempah khas tulis nama pulak tu.”

Aku mengangguk setuju. “Ya, dia memang seorang bos yang luar biasa. "

Beberapa saat kemudian, aku menerima mesej dari bos: “Akak harap fizah suka hadiah itu."

Pada aku, hadiah itu bukan sahaja sejadah biasa, tetapi simbol penghargaan dan keprihatinan yang tulus dari bos saya.


Terima kasih, semoga pahalanya berpanjangan sehingga akhir hayat

No comments:

Post a Comment

Hadiah Melalui Pos

Setibanya di pejabat.. aiih..ada parcel lah. Sambil tersenyum, aku membukanya 😍 Dengan penuh semangat, Wah!! dia menemui sehelai sejadah ya...