08 December 2019

Perjalanan tanpa arah

Hi readers..

Korang pernah tak tertiba rasa stress dan buat benda yang ntah apa-apa..

Aku tak tahu kenapa..lately aku rasa stress sikit.. sikit..lah.. hahaha..ngada kan. Ada satu hari tu, balik kerja..aku rasa tak nak balik rumah.. aku nak ronda ambil angin malam.. Maka malam tu, aku tekan lah minyak menuju ke bandar.. lalu roundabout.. ntah mana2 je..jalan yang boleh aku lalu.. cukup masa nanti aku balik..lah.

Dalam perjalanan tu, tanpa destinasi.. dengan fikiran yang serabut.. dengan angin malam.. mata mula menjeling..

" uih.. minyak tinggal satu barπŸ˜… - tau..takutπŸ˜‚πŸ˜‚"

Maka, carilah stesen minyak yang terdekat.. niat di hati akan sambung semula perjalanan.. namun plan terpaksa dibatalkan.. kerana penutup tangki minyak tak boleh buka.. tuas dia rosak barangkali.. 

Oleh yang demikian, aku mengambil keputusan..untuk balik je rumah. Ni kalau teruskan dengan minyak cukup tak nak balik.. saja cari masalah di malam hari.

Aduhai.. saja..kan buat kerja sia2.. memalam.. 

Korang pernah buat tak ? Nak privacy kononnya.. πŸ˜…πŸ˜„

2 comments:

  1. jalan pergi taman / tasik je pastu duduk kat kerusi ngadap bulan bintang hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi blogger anamizu.. thanks visit blog kita. Betul gak tu.. next nak duk depan tasik..

      Delete

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...