22 June 2019

Jom Beraya


Assalammualaikum..

Malam 15 Syawal

Malam ni kami ada jemputan hari raya di rumah Kak Aida..best..kan gi beraya ramai-ramai..hihi. Sebenarnya rumah dia buat Marhaban. Tapi, kami tak sempat pun..jadi kami datanglah  meraban...beraya je.

Malam tu, aku pergi berjemaah dengan Kak Ina dan Pakcik Rashid. Hari tu aku kerja, maka Kak Ina dan Pakcik Rashid kenalah tunggu sehingga aku habis kerja iaitu jam 9 malam. Maap semua.. Dalam 9: 05 gitu, kami gerak dari Kampus, aku ngan Kak Ina naik kereta, manakala pakcik follow naik motor.. senang katanya nak balik nanti.

Kami tiba dalam jam 9:30 malam, orang Marhaban pun tengah makan..dan ada yang dah gerak ke rumah lain..Malu-malu gak nak masuk sebab ramai lelaki.

***

Malam tu, alhamdulillah rezeki.. semoga murah rezeki tuan rumah.

Menu dia best..ada kuih, mee rebus, murtabak, jemput2 dan cicah sal tumis, air oren, air bandung.. huh..terkezut perut malam tu, makan tak ingat kann..hihi.. Lepas tu mengah rasa berjalan masa nak balik.. haha.. Perangai sangat, ko kann.. Diam tak diam dah jam 11: 20 Malam..

eh, ajomm lah gerak.. lewat dah.. duk rumah orang..hehe.

Terima kasih kepada tuan rumah, AKA Kak Aida ku cayunk💕..sekeluarga... lain kali jemput lagi.

Dari Kiri: Kak Aida (Tuan Rumah), Pakcik Rashid, Kak Ina dan aku


Sekian.. #rayakluang2019



No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...