14 December 2010

Think positive more harder

Salam, hari ini saya nak guna nama sebenar dalam Blog.. Hafizah..yes..that's my name

Harini, entry sedikit emotional. Sedih barangkali.

MUNGKINLAH..

"jangan lah sebab kita tak de jodoh, awak nak buang persahabatan kita"
erm..it's ok..lah..fiza accept semua nie (saya cuba)

Sorry, saya explore fb awak (sebab someone telah menimbulkan rasa syak wasangka saya terhadap awak)

Okey.. pencarian telah berjumpa dengan jawapan yang sahih. Happy for you.. 

***

One day, awak SMS saya..mintak tolong saya emailkan resume pada seorang ni.. kalau ikut ligik, awak boleh je buat..kan.. hihi. Sebab memang 3:30 sampai 7 malam tu awak ada je lepak library elab.

Ok.. saya tolong buatkan resume awak..
Saya submitkan pada email tu dengan doa agar awak dapat kerja tu..

yang saya rasa sedih..
sape dia?? pada siapa awak suruh saya send emel??
sampai dia tanya saya-
 
 14 December 2010 - 15:20
"tq.i just curious knp awk nge ..(nama dirahsiakan) tuh x couple? i mean break?just want to know badly..that all..im sory disturbing u but i just want to know mayby i can take advantage from that information u will tell me.. "
 
Terfikir juga kenapa dia tanya saya camtu??
Siapa dia sebenarnya?

lepas itu, barulah fizah cari tau siapa dia..
last2 fiza tau, dia your GF..kan..
bukan cemburu..cuma nak tahu.

OK..doesn't matter
Tahniah lah..
tak kesah pown dia couple ngan siapa..
yang penting..
cintalah si ... sesungguhnya
 
sesungguhnya, kenapa fiza tak couple ngan dia
adalah ketentuan Ilahi..
mungkin Jodoh kami tak panjang,..
percaya pada Qada' dan qadar..
Wassalam...


 

3 comments:

  1. nanti kalau jumpa jodoh, terus kahwin je cik fiza. setel masalah. jgn sedih2 la. banyak lagi laki lain. don't worry lah.

    jgn lemah semangat! :D

    ReplyDelete
  2. sabar ye cik fiza...eiii,napa erk lelaki suka je bagi harapan then dia wat mcm tu..eii,geram laaaaa..mencikkkk..mencikkkk..emo sungguh diri ni gak!!! :(

    ReplyDelete
  3. Fyzal : thanks for the support..

    cikasutinggi : erm..ntah lah... ehehe..entry saya pown kali ni agak emo..huhu

    thanks to all..hehe

    ReplyDelete

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...