Visitors

07 June 2012

V-Log??? ... ^_^

Assalammualaikum...

sekarang dah pun masuk bulan rejab.. kamu semua puasa? mencari pahala dan secara tidak langsung kita boleh melatih diri menyambut Ramadhan.. diam-tak -diam dah nak puasa lagi kan... macam ne lah tahun ni kan.. InsyaAllah, semua akan dipermudahkan dengan izin Nya. Kita bermohon dan berusahalah... ^_^

Hari ni saya tada nak share ape2.. hanya nak berbicara di blog... semalam saya tengok citer "Cinta V-log".. tertanya2 gak ape tu? - setelah tengok citer tu barulah saya tau.. V-Log tu adalah sama artinya dengan Video blogging yang upload blog guna video/ dalam wikipedia:

" Video blogging, sometimes shortened to vlogging (pronounced 'vlogging', as opposed to 'v-logging or vidding or vidblogging is a form of blogging for which the medium is video, and is a form of Web television. Entries often combine embedded video or a video link with supporting text, images, and other metadata. Entries can be recorded in one take or cut into multiple parts. It is also a very popular category on YouTube."

Ha... canggih..kan..mana lah tau..coming soon nak wat v log plak..ehehe.. awesome!!..

Assalmmualaikum...

 

1 comment:

  1. tak tgk pun cite v log tu tapi pasal v log ni pernah la dgr. but no idea jugak oasal ni, hehe.

    ReplyDelete