26 May 2012

Akhirnya terluah juga

Hari ini sabtu...

Keadaan aman menjadi kurang aman apabila sekumpulan pelajar hadir.. ala tak kesah pun..dierang masuk perpustakaan nie.. biarlah.. 

selang beberapa minit ..

Aikk,,ada suara ketawa...

OK...

lepas tu ada lagi ketawa.. (dlm hati aku..aik ketawa besar)

kali ke tiga bila ketawa beramai2...aku hilang sabar...
Aku memang tak suka nak marah-marah...tapi..bila aku tinjau..pelajar lama yang memang selalu nak kena tegur... lagi lah hangin...

sedang aku nak p tegur..pensyarah nie plak leh gelak2... apa ag ngan pensyarah2 sekali kena tegur...

Tapi yag pensyarah aku just gtau..please keep slower ur voice please..

Tapi yang student nie..bantai bahasa melayu..

"korang group nie...duk tergelak2..tau kan ni library..walau sabtu..ikutlah peraturan.. lagipun korangkan pelajar lama takkann tak tau lagi rules dalam library"...

sedih + gementar aku rasa bila bercakap dengan dierg.. aku tak boleh tinggi suara..aku jadi takut...
Tapi itu tugas aku..maaflah kalau korang terasa..

Kami hanya menjalankan tugas..kalau kena komplain kami gak...Pustakawan tak kerja betul2..biarkan student bising...

SO SAD!!!!!!!! So BAD

No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...