11 July 2017

Satu perjalanan


Assalammualaikum wbt

Harini aku nak share tentang perjalanan cik pinky..

11th Julai 2017
Perjalanan bermula dari Kluang Johor menuju ke Senawang, Seremban. Last minit booking 😅. Rasa satu senawang pusing.. Sampai cam give up.. Huhu. Lapar pun ye, walaupun da singgah kepci.. Stress kot.. (Alasan je tu..)..

Waze pun da macam wasting time, alternative tanya orang..dan alhamdulillah saya tiba di destinasi.. Iaitu Hotel Sri Senawang.. Saya tempah bilik 2 single bed.. Harga murah sangat..( ini walk in nye tempah)

Actually, da tempah online..rupanya itu jz untuk 2 hours..😂😂 ape lah punya kecuaian.. 😴😴😭. Kalau 2 jam, aje kena tidur dlm kereta..

Dinner a.k.a makan mlm..kita makan kepci tgh hari tadi dan.. Bekal daripada kawan baik saya ( kak Aida  nama dia).. 😘😘

Review sikit tentang hotel ni:

Alamat & phone number

Entrance


Hotel ni simple, receptionist baik (tak sombong), suasana tenang, susunan kemas..boleh buat coffee tapi kat lobby..bilik yang saya tempah simple - oklah cz buat tidur je..lain2 puas hati.

Review Dinner

Ditaja- kek marbel

Makanan lain dah selamat.. 😇

Ok..sekian sesi merapu..selamat malam..😘😴

No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...