02 April 2011

Ku Merindu

Assalammualaikum w.b.t

Selamat pagi, diucapkan kepada semua..dan juga diriku.. Sabtu..ada yang bekerja dan ada juga yang duk santai di rumah bersama family tersayang. Cik Pinky cam biasa kerja aja di hari sabtu.. dok umah pown boooring... hehe

Nak tau kenapa Boring??
Ha~~ sebab duk umah sewa..tak de menda nak buat..baik p keje.. jumpa ramai orang..jangan jumpa yang idak-idak udah lar.. hari ini nampaknya bukan department Cik Pinky je yang open..departmnt marketing pun ada.. Jadinya..level nie..dua-dua bahagian open.. tak lah takut sangat..
Tajuk kat atas tu "Ku Merindu"- dah macam tajuk lagu Shah dan Ella pulak.. hehe. sebenarnya Cik Pinky tetiba je rindu kat arwah ayah.. Kisah nie berlaku semalam..tak tau kenapa.. sayu je rasa hati... tengah syiok-syiok layan perasaan.. teringat kenangan-kenangan dulu..teguran..tazkirah yang diber..nasihat.. tu yang sedih je..  dalam pada tu tetiba sahabat ku call.. 

Sahabat:: "tengah wat pe?
Cik Pinky:" erm.ngah layan perasaan"
Shabat: ooo..erm..apa da..layan perasaan"
Cik Pinky:" erm..."
Sahabat: "G r layan perasaan tu..dok kira-kira bintang ada berapa"
Cik Pinky:"erm..ok.."- hati sedih tetiba dia nie boleh plak wat lawaks antara benua..

- kami pun putuskan talian-

Tapi malam tu, tidur lewat.. tetiba lapar tengah malam..seb baik ada kawan satu umah yang balik lambat..leh kirim dia makan..hehe..

3 comments:

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...