22 September 2010

Sambutan Raya 2010

Pembuka bicara kepada semua...
apa macam raya korang semua tahun ni...
mungkin ada yang sambut raya dengan kesuraman, keceriaan, terrr...lebih ceria..
apa pown situasinya..
saya nak ucap Selamat Hari Raya aidilfitri buat rakan2 blog, kawan2 yang kenal, kawan facebook.. etc..
banyak plak nak mention...
Kalau di ikutkan..tahun ni..saya dapat balik 9hb September ..malam..
tapi..disebabkan kemurahan hati pihak tempat saya keje ni..
dapatlah saya balik ke kampung 8hb september pagi..
yaa..huuu!!!
Penuh satu beg, bawak bali..dah cam tak mo dah balik ke kL nie..
ehehe..sebenarnya..penuh ngan kuih raya je~~~
sampai kat Larkin, Johor lebih kurang jam 1.30pm..
naseb ku amatlah baik..dapat bas..terusssssssss.. ke Kota Tinggi..
iaitu bas number 66: causeway
sampai kat Kota, mintak adeq ku yg sorg ni amik..
happy nye..
************
Raya disambut pada 10 September 2010 (Jumaat)
Pagi-pagi tolong masak ape yg tak masak ag..malam tu..
biasalah masing2 penat...
hehe
pagi tu tolong ibu masak sambal goreng, resipi turun temurun..
tapi aku tak pandai gak nak memasaknye..huhu
pepagi..yang lelaki..abang, adek-adek aku : ali, naz, ijam..g solat hari raya..
aku?? ahaha...ABC plak hari tu..
setelah dierang balik solat..kami p melawat Kubur di Makam Tauhid
G melawat Kubur arwah ayah, arwah tok bak, nenek, tok, and atuk sedara..
syahdu terasa...
walau dah beberapa kali kami meraikan hari raya tanpa mereka...
hanya bacaan yasin sahaja yang mampu anak2 mu ini sedekahkan

family picture - abang yang tolong amik gambar kami

then lepas Jumaat, p Tanjong sedili (tak de picture)

******

RAYA ke 2

umah Tok Busu- Kluang, johor
******

Raya ke 3

sebenarnya saya tak sure ni raya ke berapa..hehe
kami p umah pakcik ku di Taman Pulai Perdana, Johor..

singgah sebentar di Giant

ni kat umah pakcik ku..ade birthday boy..happy birthday

19 september 2010..
saya n adek ku Che sakura..pown beransur2lah pulang ke perantauan
hehe

No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...