17 February 2010

Penuh Aktiviti

4 hari bercuti sempena Raya Cina.. perjalanan ku bermula jam 9.00pm ke puduraya..
wah..ramai sangat orang.. takut plak nak lelama kat situ..
sementara menunggu bas yang akan bertolak jam 11.59pm... aku p r makan malam katanya ngan adeqku..aser selamat kit..hehe.
makan sambil dok tengok gelagat orang..ada yg mabuk minim toddi barangkali.. ishh..



sambil makan sambil mengumpat..wahaha.. biasa lah..bagi2 komen..
dalam jam 11.30pm aku ngan adeq pown bertolak r ke Puduraya..
MasyaAllah...sesaknye..

Bas tertangguh lebey kurang setengah jam..
almaklum ramai orang..of course panas giler..
dah cam kene salai..



Jam 12.30am, kira ari sabtu r kan..bas pon sampai..
aper ag..kiterg pon berpusu2 p naek bas di platform yg telah di beritahu..
naik jer..wahh..sejuk..
bas tak jalan ag..aku tengok adeq aku dah lena..
wahh..mengantuk sangat r tu..
aku pown join r. hehe

No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...