Visitors

27 February 2011

Kursus keibu bapaan

salam 1 Malaysia..sahabat sekalian..
hari ni hari minggu..
apa plan semua??

uhm.. cite ini bukan saya yang pergi Kursus Keibubapaan...
Tapi adik-adik lelaki saya..hehe
skema kan..nak guna kata ganti nama "saya"
tak pe kan??

Pagi tadi niat di hati nak call ibunda..
call rumah..tak berangkat..
Call Hp..pun tak angkat gak..

setengah jam kemudian..
try call handphone ibu..
ahaha..alhamdulillah angkat..
rupa-rupanya ibu ada kursus kat Dewan ape ek kat Johor..
berkaitan dengan kerja..
so..tak mao kacaulah..hehe

15 minit kemudian..adik ku
Khairunnas call aku..

[lagu "Lucky" berkumandang di handphone saya]
erm..nash rupanya..

***
C. Pinky  : Hello..assalammmualaikum..
Adik  : Wa'alaikumsalam...
C.Pinky  : erm.. apa khabar? tengah buat apa?
Adik  : Owhh..sehat..kiterang ada kursus..
C. Pinky  : Kursus?? Kursus apa?
Adik  : Kursus Keibubapaan

_Kursus keibubapaan?? aik..._

Adik  : a'a, kursus keibubapaan.. ehehe sekolah afiq buat kursus ni [afiq adalah adik bongsu].. ibu ada kursus kat tempat keje..so kiterang yang datang..hehe
C. Pinky..: sape ag yang pergi? semua ke?
Adik  : a'a..Ali jadik bapa..Nash jadi Ibu... Nizam.. jadi atuk2..

_tergelak aku..ahaha..macam2 lah adik2 aku ni

C.pinky  : afiq?
Adik  : Afiq antar kat tadika dia.. 
C.Pinky  : Boleh call plak?
Adik  : a'a sejuklah kat dalam..menggigil rase..ehehe.. 

_____

ahaha..adik-adik gi kursus keibubapaan..gitu.. rajin bebudak ni..
ehehe..adik sape.. hihik

No comments:

Post a Comment