09 May 2017

Hotel di Bangi.

Assalammualaikum w.b.t,

Hotel adalah satu tempat penginapan sementara bagi perantau. Hotel juga dikenali dengan pelbagai nama; rumah tumpangan contohnya πŸ˜…πŸ˜…

OK. Kali ni topik saya berkenaan Hotel di Bangi. Pada bulan 4, 2017 - saya perlu menghadiri satu bengkel di UKM, Bangi. Kali ni lone ranger, sbb kwn yg pergi bengkel ni adalah lelaki.

Pertama sekali haruslah cari tempat nak check-in untuk 3 hari 2 mlm.. Search engine yang saya pilih adalah hotel.com

Hotel yang menjadi pilihan adalah 9 Square Hotel (http://www.9squarehotel.com). Hotel ni shop lot tepi sekali. Ada cafe sebelah hotel ni, sederet pula ada kedai baju, dll ( x explore sbb sorang sorangπŸ˜…)


Depan hotel

Hari pertama, keluar mkn dengan kawan semasa belajar di uitm dulu , lamanya xjumpa..last masa konvo tahun 2015 kalau x silap. Disebabkn sudah petang....jadi kami bercadang mkn di cafe sebelah tu je.. Hihi. 

Acah-acah dlm flight πŸ˜ƒ

Pendapat saya, hotel ni πŸ‘, staff yang di front desk masa saya check in pun baik.. Bilik pun cantik dan selesa.. (Lain org, lain citarasanya). Saya rekomen la hotel ni. 



 Sekian, xbanyak gambar.. Wassalam.

No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...