31 May 2017

Cenderhati dan hadiah

Assalammualaikum pembuka bicara..

#Ramadhan 5

Alhamdulillah dah Ramadhan ke-5, semoga dipermudahkan dan diberi kesempatan untuk menjalani ibadah puasa ini sehingga 30 Ramadhan.. InsyaAllah 😊

Tajuk kali ini Hadiah atau cenderhati ke cendermataπŸ˜…πŸ˜….. Apa pun alhamdulillah, ada yang mengingati dan murah rezeki.. Semoga pemberi pun akn dimurahkan rezeki.. Aminn..

#Penunjuk waktu
Atau dengan kata nama,lainnya jam.. Tak kisahlah jam tangan, jam dinding, jam meja dll.. Ceritanya satu hari scroll2 facebook (fb), nampak sahabat ni jual jam, pinky gitu.. (😒 sejak bila..lah suka pink, ermm rasanya dahulu kala biru pujaan hati).. Ok berbalik kpd cerita tadi, minat sangat.. Tapi kumpul ongkosnya dahulu untuk memilikinya.. Alhamdulillah, ada yg belikan.. Diam x diam.. Rezeki namanya..



Pemberian daripada adik saya Amirul.. Suka ke suka😊☺πŸ˜„πŸ˜‡ jawapannya mestilah suka... 

 
Ini pula bunga Tulip, cenderhati daripada my bossπŸ˜….. Ok jgn salah faham semua dapat.. Happy la sbb bos saya ingat anak2 buah.. Biarpun keje cam hampeh😒( aku lah tu).. Aish, ye tulis kat situ Holland.. Ahaa daripada sana..la tu.. Xdapat gi, dapat barang pun jadi.. Hihi..


Ok, yang ni ole2 daripada Pakistan.. Katanya dia memang nk belikan.. Cuak juga kot ye claim.. πŸ˜… 
Orang memberi, kita menerima.. 

Alhamdulillah



No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...