Visitors

31 May 2017

Cenderhati dan hadiah

Assalammualaikum pembuka bicara..

#Ramadhan 5

Alhamdulillah dah Ramadhan ke-5, semoga dipermudahkan dan diberi kesempatan untuk menjalani ibadah puasa ini sehingga 30 Ramadhan.. InsyaAllah ๐Ÿ˜Š

Tajuk kali ini Hadiah atau cenderhati ke cendermata๐Ÿ˜…๐Ÿ˜….. Apa pun alhamdulillah, ada yang mengingati dan murah rezeki.. Semoga pemberi pun akn dimurahkan rezeki.. Aminn..

#Penunjuk waktu
Atau dengan kata nama,lainnya jam.. Tak kisahlah jam tangan, jam dinding, jam meja dll.. Ceritanya satu hari scroll2 facebook (fb), nampak sahabat ni jual jam, pinky gitu.. (๐Ÿ˜ข sejak bila..lah suka pink, ermm rasanya dahulu kala biru pujaan hati).. Ok berbalik kpd cerita tadi, minat sangat.. Tapi kumpul ongkosnya dahulu untuk memilikinya.. Alhamdulillah, ada yg belikan.. Diam x diam.. Rezeki namanya..



Pemberian daripada adik saya Amirul.. Suka ke suka๐Ÿ˜Š☺๐Ÿ˜„๐Ÿ˜‡ jawapannya mestilah suka... 

 
Ini pula bunga Tulip, cenderhati daripada my boss๐Ÿ˜….. Ok jgn salah faham semua dapat.. Happy la sbb bos saya ingat anak2 buah.. Biarpun keje cam hampeh๐Ÿ˜ข( aku lah tu).. Aish, ye tulis kat situ Holland.. Ahaa daripada sana..la tu.. Xdapat gi, dapat barang pun jadi.. Hihi..


Ok, yang ni ole2 daripada Pakistan.. Katanya dia memang nk belikan.. Cuak juga kot ye claim.. ๐Ÿ˜… 
Orang memberi, kita menerima.. 

Alhamdulillah



No comments:

Post a Comment