30 April 2017

Sahabat

Sahabat adalah orang yang kita percaya, selesa, boleh berkongsi masalah. Saya pasti semua mempunyai sahabat dalam hidup mereka, kerana saya juga ada sahabat.

Dalam setiap episod ada sahabat, just kadang2 ia hanya sementara..😒. Saya akan hargai siraturahim itu.

Semasa belajar, sekolah rendah sampai tertinggi saya ada kawan/ sahabat: mereka sangat baik.. Hafidah, elyani..

Semasa kerja, 1st dulu adalah di City University.. Kak Ayu, Eddie, Abg Syuq(al ftihah), faiz, en jaini, kak yana, kak liza. Paling kerap contact kak lizaπŸ˜…πŸ˜….

Kak Saliza ni sampai skrg contact.. Dia sahabat, teman berbual saya.. Haha.. Gosip2 orang remaja purbakala.. Kisah hidup, sedih.. Almaklum single mingle .. We is OK. InsyaAllah.

Pekerjaan ke dua saya adalah di Kluang. IMU.. Saya ada sahabat yang saya panggil Kak Aida.. Dia mmang sangat baik, πŸ˜‡πŸ˜‡.. Sesiapa yang kawan dan kenal dia memang πŸ‘πŸ‘ antara yang terbaik. Aku bersyukur kerana dikurniakan orang sekeliling yang baik2. Mudah2 an, aku pun akan berubah kepada yang baik. InsyaAllah.

Dengan Kak Aida di ICP, Kluang Mall

Semoga sahabat2 saya ini dikurniakan kesihatan yang baik dan dipermudahkan segala urusan dunia akhirat. Aminn

No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...