Visitors

14 September 2012

~ Pergi Tanpa Alasan ~

Assalammualaikum w.b.t

Syawal kian di penghujung..kiranya minggu nie lah..kan. iaitu 16 September 2012. Kebetulan hari tu adalah hari Malaysia.. Bangga..kan jadi rakyat Malaysia.. siapa yang tak bangga tu..rugi..lah... 


Bendera Malaysia lebih glamer nye Jalur Gemilang. Semangat sangat mengibarkan jalur gemilang nie..masa kechik-kechik lah...bila kat sekolah wat event.. sekarang...kurang dah..just gantung di rumah je. Yang penting semangat tu ada.. Selamat Hari Malaysia diucapkan semua..rakyat Malaysia. Jagalah negara kita ..jangan sampai jadi cam negara orang lain..huhu. (takut je bile tengok kat berita tu). Mintak dijauhkanlah.

OKlah..kawan-kawan semua.. hari ni saya nak share satu lagu nie..best pulak dengar kawan officemate ni nyanyi.. gigihlah mencari lagu nie..

Tajuk: Pergi Tanpa Alasan
Penyanyi : Erene


Jom Layan...



Aku mencintaimu bagaikan langit memeluk bintang
Aku lukiskan cinta di hati tak terbatas lagi

Aku mencintaimu bagaikan langit memeluk bintang
Aku lukiskan cinta di hati tak terbatas lagi
Cinta yang dulu bersemi kini menjadi masa laluku
Hatiku hancur tiada berkeping bagaikan segelintir debu


Kepergianmu tanpa alasan yang pasti
Kau buat hatiku kini lemah tak berdaya

Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

Kepergianmu tanpa alasan yang pasti
Kau buat hatiku kini lemah tak berdaya

Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega


Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega