01 March 2012

Tiba-tiba dugaan datang ..

assalammualaikum...

dua minggu nie aku busy sedikit.. di tempat keje.. (P&C). tett..ta boleh citer kat cni

Dalam pada Busy.. YM fb sentiasa on.. actually aku guna email yahoo..FB memang dah block lah.. hehe. Ada satu budak ni, kenal lah jugak.. asenya lama dah dia tak hubungi aku. Tetiba hari tu dia YM aku.. Tpi aku tak leh nak layan..busy sikit.

Petang tu aku tgk balik YM dia tulis:

"akak, mak tanya akak dengan abg kapel ag ke?"

- awat lah tanya aku..tanya lah abg dia.. nak reply pun ta boleh sebab dia pun dah sign out..

Whatever lah deq oiii...

No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...