Visitors

03 March 2012

Lebih mencabar

Assalammualaikum..

Tahun baru, bulan baru..agenda baru jugak... dalam tahun baru nie, banyak sangat benda yang terjadi... kusut pulak rasa. hehe. Tahun 2012, penghabisan kontrak Puan boss cik Pinky, perletakan jawatn satu-satunya kumbang library. Alhamdulillah mereka semua pergi mencari sesuatu untuk masa depan diri. Bos cakap kita kalau fikir orang memang susah nak maju. Amik risiko..try our best. InsyaAllah.. Trust Allah. - Yes!! I believe.

Kemudian pemberhentian (dapat tempat lain gak) jejaka-jejaka MIS.. yang sanggup tolong kami. Nak buat camna..rezeki mereka dah sampai. ehehe.. Do your best !!

Kisah jiran sebelah yang merajuk maybe sebab aku tak mao layan dia. Bukan apa..baru kenal nak macam2. Pastu yang tukang kenalkan..sekarang nak bermasam muka dengan Cik Pinky ..dengan staff2 kami.. aduyaiii... Apa lah pakcik nie.. ikut suka pakcik lah... Pak cik nak masam muka ngan saya pun.
Kejam..kan..

Kisah isu lama dibangkitkan.. kelam kelibutlah jawabnya... tapi itulah cabaran...

1 comment:

  1. yes amek risiko.. do your best!
    insyaallah boleh punye! hehe







    luv,
    cik ana

    ReplyDelete