Visitors

30 December 2011

Bergantinya ke Tahun 2012

Salam akhir tahun... disebabkan hari ini Jumaat..dan esok saya dah bercuti..

terawal lah pulak kan..wat entry nie....hehe..

apa!! dah nak masuk tahun 2012


Oklah semua manusia ada buat kesilapan, ada mencapai kejayaan, ada menghadapai kekalajhan, kekecewaan, mengetepikan diri untuk kebahagiaan orang lain..
kalau nak cerita kat sini memang tak pernah cukup lembar, tak pernah cukup dakwat, pena sampai tak cukup ruang untuk terus galak menari... (huuh!!..nasib baik baik internet)

"Jangan disebabkan satu kenangan pahit, hilang semua kenangan indah tahun 2011"
Tapi itulah lumrah..kan.. bila ada yang buruk pasti diingat..lupa semua yang baik dan indah..
uikkss..udah2 lah tu cik pinky mengimbau kenangan silam..
kalau nak disenaraikan tahun 2011 ada banyak aktiviti yang telah mencorak diari hidupKu..

JOM KITA REVIEW...


  • PERKAHWINAN SAHABAT DI UITM: ADIB FADLI & EMI - 15 & 16/JANUARY/2011 
  • Kisah adik2KU PERGI KURSUS KEIBUBAPAAN
  • Kisah student di tempat kerja.
  • Temuduga yg tak terduga..
  • Jumpa SAHABAT LAMA: adzmei dalam FB
  • Bercuti di KK BERSAMA FAMILY
  • DAPAT BOSS BESAR BARU
  • Perkenalan dengan awie dan family dia
  • Kehadiran anak buah baru iqa..
  • Secret admire YANG SELALU MEMBOSANKAN- felix
  • Ulang tahun sahabat (IELA)- kehadiran lipas YANG TAK TERDUGA
  • Perkenalan dengan sahabat baru – firdaus..
  • SAMBUTAN Ulangtahun ku – kek, adiah DI SPONSOR..
===
Walau apa Pun Selamat Tinggal 2011 dan diucapkan selamat datang kepada tahun 2012