Visitors

22 September 2011

Rancangan Wakena Beb ke??

Salam semua pembaca blog ku..ehehe..ramai ke yang baca?? tak kira lah ramai ke dak..kan..
Ok hari ini ceq pinky nak citer sikit...kisah hari ini masa nak p kije..

dah macam WAKENA Beb!! OOO.. dah rasa..


cuba tengok benda nie..

SEJENIS PAGAR BERPALANG
 Ini kalau tak tau..meh cik Pinky kenalkan..ni..nama dia Pagar berpalang..(yang saya panggillah)..huhu. dia akan naik dan turunkan palang..naik bila some owner yang berdaftar swap card. maka naiklah palang tersebut.. namun dalam beberapa minit ia akan turun atau kembali ke tempat asal. Biasanya ada kat tempat -tempat parking kereta, apartment punya pintu depan... sebelum penghuni mahupun pelawat datang ke situ.
Oklah saya bukan nak cerita tentang pagar nie..saya nak cerita kisah pagi tadi yang berkenaan dengan palang tersebut..

Pagi tadi, cik pinky dan sahabat saya cik iEla.. nak keluar nak p keje..mula-mula kami tunggu lah palang tu turun supaya tiada Xcident.. namun pak guard kat situ kata..:

" Ha..jalan! jalan!.."

* kami nie dengan penuh kepercayaan ..jalan lah..

arghhh..dengan tidak disangka..palang tersebut telah mengetuk kepala Ku..
agak-agak ade cam nie tak lepas kepala kene ketuk bendalah tu...


Wah!! bestnye kene ketuk..cam ada bintang..
adeh..adeh...
 Kemurungan and lost memory jap cik pinky raserr..hukhuk..malunye cik pinky...time tu..tak pandang kiri..kanan..depan..belakang ..dah...

adeh..adeh..malunyeerrr 


OMG!!! pening kepala saya..aish pak guard nie..tanpa kata ..




mana nak kata..cik pinky terus je jalan..ngeheehe..
sakit kepala sampai ke petang ..cam berpusing-pusing kepala den..nie..

Blurr..blurr..alam sekarang

sekian lah cerita saya..AmekAWW.. Wakena Beb!!  maluuunye..sakit pon ader..
Malang sungguh hari nie..




2 comments:

  1. alololo..ciannye cik pinky.. lain kali hati2 yep..

    ReplyDelete
  2. aiseh..konfem nmpk bintang terbang byk2..hehe
    hati2 k pasni cik pinky :P







    cik ana.

    ReplyDelete