30 June 2011

Hari Khamis yang suram

As salam
30June 2011..
Hari ini sedih sangat...
setahun sudah rupanya aku mengenalinya... bekerja sesama.. beli makan sama2..
banyak tunjuk ajar dari dia supaya aku lebih punya pendirian..
semua aku cerita kat dia..
Dia sangat sporting...
Hari ini, tamat sudah hubungan aku dengan dia..tak sanggup untuk aku berhadapan dengan kata-kata terakhir

Masa makan - " let's oder nescafe ais"
tak mao..nak teh ais..
"eiii..teh ais..so the village!!"
what's!!!- ahaha``

So..nescafe ais??
Nescafe ais adalah citarasa antarabangsa...
aku pasti mengimbau kenangan silam selama bekerja dengannya..


"Good Luck..thanks for everything"- will be miss ur words

en jaini (librarian), kak mazlin (HR staff). fizah (asisstant lib)


CITY UC

No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...