21 May 2011

1st May punya cerita

Salam sejahtera semua..salam ceria..semoga semua berada di bawah lindungan Ilahi.. Alhamdulillah..hari ini kita masih lagi di beri kesempatan untuk bernafas, bejumpa keluarga, kawan-kawan, boyfriend, girlfriend..hehe.
Bersyukur sangat kan... (Touching pulak..)

Berapa minggu sudah tidak updated blog nie.. maaf ye semua (ayat cam ramai je pengunjung) - huhu..- motivasi diri katanya... Banyak cerita yang ingin di kongsikan... tak kisah lah anda sudi nak membaca atau hanya melawat pun ok.. Terima Kasih bebanyak di ucapkan..

  1. Rentetan 1st May 2011
              Ingat tak hari tu saya gtau yang saya dan adik akan pulang ke Johor. Happy sangat..  sebab?? nak balik kampung..ha!! sape yang tak happy balik kampung?? ce angkat tangan.. Oklah.. Tiket kami jam 11.30am akan bertolak dari TBS (Terminal Bas Selatan)... Seawal jam 10.30am kami sudah ada di sana (check in)... Tunggu punya tunggu..bas tak sampai-sampai..aduyai...

Sabar masih lagi tidak melampaui batas..kami makan tart telur yang di beli di KFC... sedappp sangat... penuh kenikmatan..hehe.. Habis dah tart telur... Kami tunggu lagi..jam dah menunjukkan jam 12.30pm..


   "Pakcik..mana bas ke kOta tinggi jam 11.30am..?"
  " Belum sampai lah dik..awak duduk dulu"


-- duduklah..then makan ag...giler lapo kan...--


Jam 1.00pm....
 
"encik mana basnye?"- penumpang lain
" bas rosak kat Kajang lah.."- pekerja Bas
"Aish..bas back up tak de ke?"
" Tak de"
"Ai..harap tempat je maju, lawa.. canggih.. "


--aik..aku dan adik just duduk memerhati dan mendengar setiap keluhan penumpang yang macam kami--


Akhirnya..jam 2.00 pm barulah kami dapat naik bas..dalam bas ada plak penumpang yang sangat sengal...beli tiket 29 April 2011 tapi naik bas hari tu..dah delay ag... Apepun kami selamat sampai di kampung jam 7.30pm..


" dalam hati-- habis cuti Ku satu hari..."

2 comments:

  1. salam.. jemput2 la ke my blog (Aku Sebutir Pasir) kalau berminat nak baca my travel experiences ke 46 buah negara.. :)

    ReplyDelete
  2. JHaZKiTaRo :: thank visit ke blog saya..hehe.. sangat menarik...

    ReplyDelete

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...