Visitors

22 April 2011

Permainan Tidur

Salam semua... hari ini Jumaat 22 April 2011 adalah hari Ulang tahun abang Ku = Mohd Hafizh..ahaha.. Selamat Ulang Tahun Abang.. Hadiah tak de kot..coz aku and adik rancang nak buat kek. hehe..harap-harap menjadilah..huhu

Agak-agak nak wat kek camni ke ek??  kite tunggu episod seterusnya..ahaha

kek birthday untuk abang (kunun-kunun)


Mimpi... anda tahu apa itu mimpi? Mimpi adalah satu permainan tidur setiap insan. Orang yang tidur akan bermimpi. Betul tak? Ada yang selalu bermimpi, dan ada pula yang kadang-kadang. Bagi sesetengah orang, mimpi membawa maksud tertentu.
 

Aku sering bermimpi tentang seorang insan yang paling aku rindui... kadang- kadang aku bermimpi kami sekeluarga berkumpul beramai-ramai.. indah kan.. Setiap kali aku ada masalah pasti akan bermimpi tentang arwah ayahku. ~ al-fatihah..

Adakah mungkin masa dahulunya kalau aku ada masalah pasti arwah akan bertanya.. seperti ada instinct plak. So, bila arwah dah tanya pasti akan ku cerita. Tapi bila dia dah tiada.. sesetengah akan ku ceritakan kepada adik ku..kadang-kadang akan ku simpan.. sehingga moody.. aduyaii.. tak elok..tu.. hehe

Bukan apa aku takut kalau-kalau akan mengaibkan orang tu.. kadang-kadang aku risau kalau tukang dengar tu menyampah plak nak dengar.. hihik..

Apa pun aku bersyukur kerana jarang aku tidak bermimpi arwah..pasti ada walau selang seminggu.. Semoga Arwah ditempatkan bersama orang-orang yang diredhai..

Amin..Al- Fatihah

2 comments:

  1. mimpi nie memang tak lari daripada tidur kita :)

    Wanita Oh Wanita

    ReplyDelete
  2. seronok mimpi indah2 tambah2 kalau bersama keluarga

    ReplyDelete