Visitors

11 February 2011

CNY and banjir

happy..kan nak cuti
salam semua.. wah sibuk sekarang isu banjir di sebelah selatan...
niat di hati nak balik..erm..bukan niat je..dah beli tiket pown..
yea!! nak balik kampung.. rindu bangat sama ibu, adik2 dan rumah...

Minggu ni asyik kedengaran isu tentang bajir di Johor..
bermacam2 berlegar di pala otak..
nekadkan diri..02 February 2011.. bersama rakan serumah
keluar ke bukit Jalil.. dan pulang ke Johor, bas jam 11.59pm

Kota tinggi di naiki air - 2nd time


Alhamdulillah, jam 4.00am sampai di Kota Tinggi punya stesen bas,- "sanggar Kota"
opps. lupa plak, malam tu saya balik bersama sepupu - sepupu ku
- :: huda, anis, daus dan dua lagi org rakan sekuliah dierang.

Cuti seminggu bagi yang bekerja di KL, manakala saya cuti 04 hari je
hari sabtu my mum ajak p cuti kat desaru..
sangat best tau..sekali sekala p bercuti ngan family..
mari, saya ada add sedikit pic di sana.. nak tau lebih lanjut search di FB lah yer..

pintu keluar Desaru
di tepi pantai Desaru    


2 comments: