15 January 2011

My Top Lecturer

Assalammualaikum w.b.t.
ha.. ni entry aku yang ke berapa ye..untuk tahun 
2011

ahaha~~ LOL
tak kisahla.
hari ini aku tengok citer "nangkung"
owh..nangkung.. sooo old..
kami dah tengok da..u baru tengok??

eiii...hellooo...
biarlah... nak tengok biler2 pown..
huhu..jeles kan
cz kami tengok reramaii..
u ade?? tak de kan..
hehe

OK..stop
cam yang korang baca..the title "My Top Lecturer"
lecturer tu a.k.a. pensyarah.. pendidik kite lah
mesti anda-anda semua ade the best lecturer kan..
yang baikkkk sangat lah

hari ini, Ms Pinky @aku... nak cerita sket
saya ni [saya lah pulaks].. belajar di uitm, shah alam
tapi yg branch kat Puncak Perdana..
tau?? ala.. kalo anda semua ingat kisah altantuya..
erm..tau lah tempat tu

studies..dalam..
Library Science...
baca betul-betul yer..
keje library ni..bukan keje cop2 buku..
tolongs sket..

berbalik pada pensyarah tadi..
sepanjang aku belajar di sana..
sorang pensyarah yang sangat baik..
tak kedekut dalam pemarkahan..
friendly... yang penting best
sampai thumb up lah..dapat lecturer cam dia
berbaloi-baloi....
inilah pensyarah tersayang...
Nama dia encik Azmi Ab. Rahman
kalao budak-budak puncak mesti kenal
untuk batch saya dan yang sebelum
tapi sekarang dia dah mengajar di UiTM machang..


- ANDA ADA BEST PENSYARAH TAK?? -
- MEH STORY KAT KOMEN BOX SAYA -


1 comment:

  1. pensyarah kegemaran is Dr Lai Oi MIng...sbb dia sgt cantik!!..hahaha

    ReplyDelete

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...