Visitors

24 December 2010

Kisah Sadis Uda Dan Dara



Assalammualaikum kepada semua pengunjung Blog saya.. apa khabar yer?? Hari ni dah Jumaat..mesti semangatkan..esokkan cuti..ehehe... Ape pown kisah ini saya dapat daripada sahabta saya Elyani. dia ni sahabat saya sejak kat UiTM puncak Perdana..dulu...

Ishh..banyak plak celoteh..ok lah ..

Selamat Membaca... Pastu tinggal lah Komen yer..hehe


*****
Biasa dengar cerita percintaan Uda dan darah Dara, Romeo dan Juliet dan sebagainya yang sanggup buat apa saja demi cinta mereka yang kononnya cinta sejati. OK.....

Ini dara, awek yang sedang mekar

Ini pula Uda, pakwe kepada dara
Mereka sedang kemaruk bercinta

Biasalah tengah kemaruk bercinta. Mereka tak endahkan pesanan Sohaimi Mior Hassan . .jangan pegang-pegang, duduk renggang-renggang.   Pergi clubbing setiap malam
Mamat ini pula ialah Sumardi iaitu kawan kepada Uda yang jeles melihat kawannya bergembira.

Sumardi sudah report kepada ayah si dara. Ayah si dara hangin satu badan tidak merestui percintaan mereka..

Kerana ayahnya sudah ada calonnya sendiri iaitu si Ajoi anak orang kaya tetapi merupakan samseng Kg Dusun.
Ayahnya terus mengahwinkan Dara dengan Ajoi
Uda frust giler dan mengikut kata syaitan dan membuat keputusan bodoh, membunuh diri
Si Dara yang tak berapa nak dara tadi pun rasa bersalah dengan kematian si Uda.
Dia pun membuat keputusan nekad juga…
:
:
:
:
Terjun ke kuali yang penuh minyak panas…
Berakhirlah riwayat mereka . Inilah kisah sadis Uda dan Dara..macam cerita drama-drama Melayu, sinetron, hindustan dan sebagainya samada nak jadikan happy ending atau sad ending dan orang-orang kita pun berair-air mata menghayati cerita ini dan mengikuti cerita ni setiap hari dari episod 1 hingga ke episod 49.

Pesanan Buat Semua
    
  **  2 Hati Mencintai Ilahi..Bergabunglah Jiwa Bersatulah Hati, 2 Jiwa 1 Cinta, 2 Jasad 1 Matlamat, Bila Cinta Kerana Allah...Berpisahnya Tidak Gelisah, Ukhwah Itu Indah Bila Terjalinnya Kerana Allah"**  

       *****YA ALLAH aku pinta kepadaMU agr kau kekalkanlah perasaan kasih sayang, peRsaudraan dan pERsahabtan aku dgn sahabat aku ini jgnlah kau uji kAmi dgn pergaduhan,peRsgketaan,hasad dan dEndam.jka kau uji kmi dgn perpsahan jasad yg berpanjanGan,jgnlah kau uji kmi dgn perpisahan hAti dan doa.sesungguhnye kami bertemu dan berpisah hnya krana cinta dan kasih sygMU..sesungguhnya aku menyayangi shbat ku ini hnya krnMU Yarabalallamin


7 comments:

  1. hehe..nyanyi lagu radja sket..

    cinta datang dari tuhan...yg x mngkin ku hindarkan..kerna aku manusia..yang pastinya..butuh cinta... :-)

    ReplyDelete
  2. sedapnye goreng pisang tueeeee.hahaha.

    ReplyDelete
  3. kreatif btol la diorg nie....pisang pun jadi...huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. hahaha..


    kuali mane dye cedok semua pisang ni??grrr









    http://thyyunxthiya.blogspot.com/

    ReplyDelete