Visitors

03 December 2010

Bakal Teman Hidupku

Kelmarin... maksudnya semalam..semalamnya..- maknanya hari Rabu
Aku ada menerima satu surat CINTA  dari pihak AMASSURANCE
Dalam surat tu mengatakan yang dierang tak boleh nak Autodebit untuk my inssurance
Aku call lah dierang nak tau ape cerita...
Actually tujuan utama nak tanya- "Bile korang nak anto POLICY?"
Takkan takde hitam putih kot..tup2 nak suruh bayar...
nanti..menganga aku...uhh!! damn.. sigh~~
kes tu tak settle pown, sebab sistem dierang ade masalah problem..
Dierang suh Che Pinky call back dalam masa sejam..
uhuhu~~ sorry lah..tak dapat nak call balik.. coz..tetiba dapat call dari office...
OK lah stop kat cni cerita Insurance...

Insurance Dilemma


Sebelah malam, Cik Pinky dah promise ngan adek kesayangan nak call dia -->> SAKURA 
Tup..tup nak call je.. dia nak p umah Ucu (adek ibuKu yang Last)
So, postpone lah sebentar hasrat tu..

Jam 11.30pm... barulah call...
haha..dia bawak cerita dari ucu..
"tadi ucu tanya, bila ang nak kawen?"
"huh!, soklan nie ag.."- [diam je lah..coz takde jawapan] ^_^


Camne nak kawen, calon pown takde.. ahaha..
soo difficult...
perbualan diteruskan dengan IBUKU..
happy sangat malam tu..dapat cakap ngan Ibu and adik..hehe

*******************



Untuk bakal teman hidupku, bacalah...


Bakal teman hidupku,
Aku diamanahkan kepada kamu,
Daripada bapaku sebagai wali,
Kepada kamu sebagai suami.


Bakal teman hidupku,
Maafkan aku jika tak seperti yang kamu mahu,
Maafkan juga segala tingkah laku ku,
Kerana...
Aku juga manusia biasa seperti kamu.


Bakal teman hidupku,
Ku pinta pada mu,
Bimbinglah aku,
Ke jalan yang satu,
Jalan yang lurus walau jauh beribu batu.


Bakal teman hidupku,
Maafkan segala cacat celaku,
Maafkan terkasarnya bahasaku,
Maafkan segala salah silapku.

 Bakal teman hidupku,
Hanya satu yang ku pinta darimu,
Jagalah aku,
Sayangilah aku,
Dan...
Jujurlah padaku.

4 comments:

  1. carilah teman hidup yg betul2 menyayangi kita...buatlah pilihan yg tepat..

    ReplyDelete
  2. kawen la cepat2.
    skrg kan dah tran kawen cepat.

    ReplyDelete
  3. i've tagged u to join contest.. cepat yer.. tarikh tutup malam ni..bawah ni url nya

    http://izamirridzwan.blogspot.com/2010/12/kawaii-gadgets-contest.html

    ReplyDelete
  4. intankuterpilih: thanks..nak cari tu yang payah..takot salah pilih..tul tak??

    zamdayz: ahaha..kawen cepat?? alamak... ade calon tak??

    IR: wah..kene tagged.. ok saya p tengok jap..tQ

    ReplyDelete