21 June 2010

sambutan Hari Bapa


Salam 1 MAlaysia...
Selamat Hari bapa kepada semua yang bergelar bapa
hope tak telambat nak wish..

Bapa = lelaki
Apa yang dikatakan sebagai bapa??
Seorang Lelaki yang telah berkahwin dan bertanggungjawab mengetuai keluarganya serta menjadi suami dan bapa kepada anak-anak yang lahir daripada perkahwinan itu.


Bapa @ suami juga merupakan seorang ketua keluarga; mempunyai peranan dan tanggungjawab yang sangat besar dalam memberi dan menyediakan nafkah kepada isteri dan anak-anak.
Selain itu, bapa juga mestilah menyediakan keperluan asas keluarga seperti makanan, pakaian, tempat tinggal dan pendidikan. Semakin moden, semakin besar tanggungjawab seorang bapa dalam mengawal anak-anak.

19 June 2010
Hari ini, aku telah tiba di kampungku KOTA TINGGI, JOHOR
tepat jam 4.30am, sabtu
setibanya di Sanggar Kota (stesen bas kota), aku terus call adeq aku
mintak tolong amik..hehe

hari nie ibu kije pagi, balik jam 3pm
dalam kul 4pm, aku and family..balik kampung arwah ayahku
hehe.ade kenduri arwah malam nie

sampai dalam kul 7pm..
adess penatnye.. tolong ape yang patut..
sedia meja..makanan dll.

jam 9pm..tetamu datang, baca yasinn..
pastu..makan sedap..
pakcik ku masak nasi beriani..dia memang pandai masak..
aku suke time2 kenduri nie..dapat jumpe sedara mara..makan pon sodap..

majlis habis lebih kurg jam 11pm..
kami sume bergotong royong kemas umah..
past..makcik & pakcik aku bawak kuar kek..
**

**
so..ucapan Selamat Hari Bapa dari anak2 atok aku..
dalam pada itu.. sepupu aku pon wish kat bapa2 dierg..

aku n adek..senyum jer lah..
yang adik2 laki2..sume dah dok kat luar..
huhu..

ucapan "selamat hari bapa..untuk ayahku; Arwah Hj. Hussain Bin Hj. Ahmad"
semoga setiap doa kami untuk ayah sampai lah..kat ayah..
amin..
aku tak boleh lelame kat citu, hu..nak meleleh air mata..
nge~

kami wish je Selamat Hari Bapa kat pakcik2 aku..
teringat kat ayah plak..hehe
aperpown..hari2 adalah hari bapa..just hari nie..special sket kot..

|
|
v
kek untuk atok aku.. birthday + fathers day



tu mak cik aku.. hehe

ni gambar potong kek + anak2 atok aku sebelah arwah ayah

nie..busu.. sessi bersalaman + ucapan.. hehe

meriah uolls

No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...