14 June 2010

Bila Hati Ber bicara








Selamat PAgi!!..ha~~ jawab...

Salam hari isnin semua, macam biasa hari isnin hari “peperangan” ngan semangat antara rajin n still dalam mood cuti.. hehe. Setiap isnin aku cam gini lah, tak tau plak ngan orang laen..hehe. hope cepatlah hari ni berlalu..cam LRT tu…erk..laju kot..

Nampaknye hari nie aku bertapa kat perpustakaan kesayangan ku gamaknya..aduyaii… janganlah budak2 nie wat spoil.. Jumaat aritu, ade some one nie tye kat aku…

**************************************


“ade simpan brg2 tak kat luar nie?”… ngan muka blur..blur alam..aku pon jawablah barang?? kasut tu je lah..nape?”..huhu.

“tak..” (lah tak pulak…-Γ >ayat dalam hati je..huhu)

“Camni..semalam ade yg mengadu..barang dia hilang..ne tau lah kan..”- sahabat tadi bertanya ag

“Owh..ok…so??..”- ish ptanyaan aku cam takde ape belaku plak

“Wait…barang ape??”, nak gak tau..kan?

“Pencuci muka..se’set..”

Aku pown tye ag..

“dah cari betul2 ker?? Takkan la hade yg nak amik plak barang camtu..wat herte..”

Huhu..pelik bin ajaib gak ase..

Pastu ye cite lagi.. “dua tiga hari lepas towel dia kotor..cam ade org guna..”

Adehh..sape plok yg tersilap gune towel..

So..terpakselah..member nie dok nyuci towel putih bersi dia tu..

Last2..pesan dia hati2 lah yer..kite tak tau..hati masing2..walau we all sume perempuan..hehe

Datz I know..cz dah ade pengalaman..mase blajar..walau 40 org se dom.. still ade yg tangan yang sangat panjang..hhuu

***********************************************

Gamba hati nie..saje ikut title..hehe


Sabtu & ahad aku dok umah je…cayalah..gue..hehe

Aku pelik lah, kalo cuti nak plak mata aku nie bangun awal..tapi..kalo time keje..uh…susahnye…

Cam dah melekat kat bantal n katil…ape punye anak dara da~~

But, oklah..sabtu dok umah..p mintak cerita best-best punye kat housemate…

So..malam bile mata belum kata mengantuk..aku layanlah cerita “Resident Evil”… oklah..tapi banyak unsur..18sg..---> >kalo kat umah pasti dah kene sound..huhu.. tapii tengok pon skip2 gak…maksiat mata tu..

Layan cerita sampai kul 3 pagi..ehehe.. hebat…ngan panasnye kat umah sewa tu..dah cam tengok wayang dalam sauna..huhu

***************************************

Ahad pown..dok umah..wah…seedy lah coz tak dapat ikut ibu p Tanjung Piai..last g ngan ayah dulu.. pagi2 dah call ibu… ibu cakap…angah kumpul duit banyak2 nanti buleh bawak ibu ngan adeq g makan angin ngan shopping…hehe…happyne.. boleh2!! (mata bersinar2 -- >> teruja tu…huhu)

Ala~~ dah petang baru teringat nak beli tiket..ingat nanti minggu depan nak balik kampong..rindu kat ibu ngan adeq2..hihik…

****************************************

So..hari ni bekerja molek2 ye.. selamat bekerja untuk semua..hehe..yang study tu…not sure lah still dalam mood cuti sem ker dah start belajar eak… sorry to all, hari nii punye cerita..just nak berkongsi rasa di hati..hehe. al maklum sejak pegang title miss single and available nie.. ngan ibu n adeq2 je tempat aku call (padahal dulu pown sama..hehe)



Chiayok!! Chiayok!!



No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...