Visitors

17 June 2010

25 @ twenty five??

Angka 25 dlm kehidupan manusia bergelar perempuan mungkin satu situasi yang sdikit kritikal. Benarkah? Aku pown tak tau. Mungkin kah ia benar @ tidak, rakan2 ku mengatakan umur kita dah hanpir 300bulan, merupakan suku abad..ngee suku abad dah aku hidup…cukup ker amal ibadat ku?? adusss..


masa tetap berlalu

Apakah yang aku tau, ketika ini soklan yang slalu dihujani, bila nak menamatkan zaman bujang?? Haha~~ kalo tye aku, aku pown tak tau, cz calon BF pown tak Nampak, ape ag..tunang mahupon future husband. So stiap soklan aku juz jawab cam artis2 malaysia bg kat wartawan….”erm..no komen”..haha~~ aci tak?? Buley jer larr..kan. habis nak jawab aper?? Tak de dalm skema nieh.. mse blajar kat U pon… lecturer tak de plak ajo bende2 nie sumer.. how can I answer all that question truth. Kalo ade BF mybe len ckit kot jawapannye..huhu.


berpeluh beb .. jawab soklan cepumas nie

Nak dijadikan cerite...ade satu pokcik nie..dok nyibuk je..cakap yang bile umur 25 nie lar patut mndirikan rumah tanggga tuk pompuan..more than that years dah expired.. huh!! Bikin panas je ayat.. aku diamkan aje…

Ape??ingat nak cari pasangan tu cam cari barang ker?? Ehm.. tapi agak susah gak nak cari barang..kat kedai..huhu.. benda-bende ni semua timbul selepas majlis kat rumah aku..hehe.. “selamat pengantin baru abang”..weee huu..dapat akak ipar..

Sedia maklum ramai yang kawan, sahabat handai yang sudah pon bertunang and berumah tangga. Kalo korang jeles tak?? Masalanye aku tak terfikir lagi nak pegang title..in a relationship with ???.. belum sampai seru kot.. aku kalo boleh tak mao jalin hubungan ngan rakan sekerja..ngeee..silap langkah..bikin panas jer…--- memilih sangat ke??erm, ntah lah..

5 comments:

  1. oh belom bersedia nak menjejak kaki ke umur tu (-__-)"

    jgn risau..kadang yg lmbt2 tu lah Allah reserve lelaki yg terbaek utk jd psgn(^^,)

    ReplyDelete
  2. salam...me jln2 cni :) nice blog :)

    ReplyDelete
  3. sket hari lagi jumpa la jodoh tu...enjoy dulu..hehe

    ReplyDelete
  4. x per. lepas sy kuar dr "tut", sy g minang fizah. ok? muah ha ha

    ReplyDelete