05 May 2010

Kembara




Setelah selesai majlis perkahwinan, 1 family..dok mengemas ler plak..with pertolongan sedara mara..thank u sooo much..luV uolls.. best sangat aku rase..sebab dapat spend more time kat rumah..

Isnin pown skit ler kejenye..tp, aku dah on the way dah nak balik PJ [petaling Jaya].. sedih gak..hehe.. al maklum lame cuti. huhu.

Mujur call bas stesen sanggar kota dulu..kalo tak pembaziran minyak kereta dan tenaga akan berlaku..hehe. call punye call, tiket habis dah untuk this tengah hari.. It's ok lah..

Mintak Tolong adik aku, yana..anta aku ke bandar.. tetiba aku dapat panggilan dari pensyarah aku..katanya nak singgah ke rumah sebentar.. alamak.. how eah?? aku mintak maaf lah, camne nak terima kunjungannya, sedangkan aku dah nak kuar p bus stesen.. hehe

Tunggu bas punye lah lame, lebih kurang 1.45pm, bus yang di tunggu sampai..aku pown naik ler..brapa tambang [RM5] mahalnyeee.. amik mase sejam lebeh gak nak ke larkin, mybe sebab jalan in renovate kot.. sampai tertido aku..

Sampai larkin kul 1505..aduyai..ni padahnye beli tiket last mnit.. apepon aku dapat gak tiket ke KUALA LUMPUR jam 1530..dalam bas aku dah berangan dah..ni dok sesorang best tido..hehe.. set2 tempat..aduh..ade mamat ni plak nak dok sblah..takkan tanak bagi..cz aku byr tiket pon untuk satu seat.


[pic upload dari internet: foreigner tu asal dari DUBAI, pnat ye puji bangunan kat tmpat dia..ni yg upload, tengok ckit..oklah]

sedang elok bas gerak..aku pon nak layan mata, huhu..nak tido ler..kiranya.. dok berangan2.. mamat ni dok tye itu ini, pala aku dah puyeng ni [mabuk jalan jauh]..bab tu tak suke ngat travel..layan kan gak lah..

nak tido tak berani lah..depan & sebelah seat aku foreigner.takot gak..huhu.sudahnya sampai Bukit Jalil aku tak tido..hehe~~

lapo pown ade..perut bekeroncong je kejenye..Tup!tup!sorang kawan aku ni call ajak p makan..wa..senyum sampai ke telinga lah jawabnye..tapi malu pon ade.. sebenarnya.. alhamdulillah lar..bagai memberi satu pertolongan..hehe. [dlm bas dah dok tye2 camne nak balik ke UNIVERSITI, naek ape benti katne]..

apepon inilah kembara aku minggu lepas..nice & Alhamdulilla

No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...