17 May 2010

Hari ini , Semalam, & Kelmarin


hari ni aku kje shift petang..so bangun lewat kit ler..
hehe..al maklum masuk jam 12pm..
hari ni 17 may 2010..
erm, roomate aku nak pindah
dapat kje sana katanya..
rezeki memasing..
huhu..sedey gak..dia best frenz yg aku pnah jumpe..happy sokmo..
biasa ler, stiap ade pkenalan pasti ade perpisahan..
bajet cam tak jumpe je kan..
huhu


kisah semalam
smalam 16 may..
cam biasa..every year .. "HAPPY TEACHER'S DAY"
erm..aku ni tak ramai kengkawan yg cekgu..so wish pon tak ramai ler..
seharian dok umah, wat pe eak..
pepagi, cuci baju..minum nes + beskut= bekfes r tu..
pahtu..layan laptop..
tengok pic family..rindu plak
call ibu n adeQ2..kurg ckit ase..
petang tu..housemate aku sume kuar..
bile dok sesorg..teringat aku pada ayah..
rindunye aku pada dia...
sangat2..



kisah kelmarin..
ni ari sabtu, aku kije..
kat kolej ade wat pndaftaran...
ramai sangat..
habis kje kul 1pm, aku n HA..
ingt nak p balik U terus..tapi..
HA ajak p makn kat KL CENTRAl..punye food court
yum!yum!..sedap gak..
kenyg ase..
pahtu p cari ofiz PTPTN.. yea!! jumpe..
so pasti tade alasan ye..huhu
dalam on the way balik..
dalam keramaian manusia kat KL Central tu..tetiba.. ade yg memegang lengan ku..
la~~rupenye student uniTy..nigerian..
berbual2 jap..
pastu ikut haluan memasing..





No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...