03 February 2010

Family Day


Post ni..saje lah nak berkongsi cerita...
bukan cerita kedai kopi yer~~
hehe
ini cerite..p bercuti 


Sabtu lepas 30 January 2010
abg ku ade family day under jabatan pertanian kat
Tanjung bidara, Melaka..
kiterg p 2 kete..

sampai je sana..
ehemm...
apa yg penting??...kerjasama..
bukan lah..
tu wonderpets..
makan..yum!yum!..
sedap..
Lepas tu check in chalet..
rumah sebuah depan laut..
wah!!! best2

Petang tu ade xtvti..sukaneka..
mcm2 kategori lah..
untuk kanak2, wanita, lelaki, n staff..

aku??
ehehe..tak serta aper2.. pown..
p jaga adeq bongsu aku..mandi kolam..
sambil tu cuci mata..ahaks..

malam...ade mjlis formal..
tunggu abg aku berucap kat depan..
and ni yg best..makan..hikhik..
bukan...senang nak makan sedap2 tau..
ade nasi greng, mee greng, sosej, kentang
erm..BBQ..daging kmbing, ayam, ikan..\cecah nagn sos black paper..
uwalllaaahh..
sedap..

sje jer wat terliur..
ahaha
mlm tu gak ade mjlis penyampaian hadiah
mewah..lah..
dari jabatan pertanian kan..
ehehe..

ahad..abg anto aku kat
KTM seremban..
blur gak aku..
1st time..

tp akhirnya..sampai gak umh sewa..
kat Vista

Maka, berakhirlah..hari cuti aku bersama
ibu, abang, dan adeq2 laki2 aku di tanjung bidara
untuk sabtu ni..

next week.. laen plak program..
hehe

No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...