08 February 2010

FONESTA Kolej 14 - UPM

foNESTA means Fourteen Fiesta.
06022010 - 07022010 adalah di mana tarikh program ini berlangsung
Ia berlangsung di Universiti Putra Malaysia, Serdang.

Kira ini kali ke - 2 aku pergi ke fiesta ni.
hehe

Tiba di sana, 1st of all.. aku p makan lunch dulu..di kafetaria UPM kolej 14
harga boley tahan murah..masakan pown sodapp..
Then, p letak barang..cz aku menumpang di Kolej adeqku.
Harap pihak pengurusan tak kesah eak..
bagus promotion bebudak nie..

Di FONESTa aku dapati byk gerai yang menjual barang..
antaranya, gerai baju yg macam2 lah jenis..
aksesori kereta..eah bukan..
jual aksesori wanita cam brooch, jam, sarung tgn, make-up pown ader..
tak tertinggal makanan

erm ader mcm2..kentang, cucuk2, murtabak goreng.. etc
sebelah malam pula turut diadakan..



Yana ajak aku naek kayak..then flying fox (betu ke eja nih)..
uwawa!!..takuTTT..

****

Pengalaman pertama naik Flying fox. Aku dipakaikan alat keselamatan.. Kalau jatuh pun kira ok 
Jatuh pun rasanya jatuh dalam tasik UPM tu je..(I tak pandai berenang)

Dah dipakaikan alat keselamatan, AJK yang jaga kat situ nak lepaskan aku..Time tu boley aku tak
lepaskan tgn..dok peluk tiang..ahaha
Kak, mana nak flying nye.. kata adik tu..ahaks..
Gayat..rasanya last kot.. kot lah kan..

Sebelah malamnye..
Fiesta idol..
best gak ..
pemenang dia guys..dari kolej 10 - lagu "MAHA KARYA CINTA"

07022010 - Ahad..
pepagi adeqku ajak p break 1st..
breakfast lar = bahasa inggeris nye..sarapan.. hehe

pahtu..ikut yer p bli brg2 gerai..
aku dapat air kotak susu..yum!yum!..sedappp

aku p dok bilik tengok citer korea.. tup2..
dah kul 2pm..solat..
then p turun..merayau2..
hehe

jam 4.30pm..adeq aku p anto kat stesen bas..
hehe..
best r..sekurang2nye..hari cuti ku terisi..

@_@ gambar tak upload ag ler..huhu

2 comments:

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...