Visitors

02 November 2009

1st November 2009

Salam...
Hari ni..aku cukup gembira...
nak tau?
erm..sebab hari ni..seawal pagi
aku p jumpa adeqku

hehe...

kami p Midvalley...
terharu rase..cz dari UPM dia sanggup
turun kat tmpatku..
uhm..untung ade adeq cam dia
Aku rasa bersyukur sangat..

pagi..
P bkfest...
berbunga hatiku melihat dia makan

after zuhur
kami p tengok papadom..
nice movie..
tangkap nangis..
teringatlah ayahku..
sob..sob..
5 star lah untuk citer nie..


Niat...
actually, aku dah niat nak bg Teddy Bear as her present
uhm..aku pon beli gak..
al maklum..aku ni gile ngan teddy bear
huhu

jam 7pm..sampai umah
adikku tido kat umah sewa..
risau rasenya..if
dia tak selesa..
haaa'''
how i want to say??

2nd November 2009
today i should go to work..
:-)
anyway..
aku sayang sesangat kat adikku nie..
Nur Liyana
ketulusan hatinya..
uhm..tak dapat di gambarkan..

Thanks to Allah s.w.t.



No comments:

Post a Comment