02 November 2009

1st November 2009

Salam...
Hari ni..aku mood happy....
nak tau?
erm..sebab hari ni..seawal pagi
aku p dating dengan adeqku (Cik Sakura)
hehe...

kami p Midvalley...
Aku rasa bersyukur sangat..

Pagi..kami pergi breakfast
berbunga hatiku melihat dia makan

(aku pun makan gak, sebab kalau tengok je..tak kenyang pulak..huhu)

After zuhur
kami p tengok Wayang, cerita: Papadom..
nice movie..
tangkap nangis..
teringatlah ayahku..
sob..sob..
5 star lah untuk citer nie..

Niat...
actually, aku dah niat nak bg Teddy Bear as her present
uhm..aku pon beli gak..(haha..)
al maklum..aku ni gile ngan teddy bear


jam 7pm..sampai umah sewa
OH, lupa, adikku tido kat umah sewa aku haritu..
risau rasenya..if dia tak selesa..
Hope, all is OK.

2nd November 2009
Hari ni kerja pulak.. Love u so much my dear sister
ketulusan hatinya..
uhm..tak dapat di gambarkan..

Thanks to Allah s.w.t.

No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...