27 June 2009

Work on Saturday


salamm..27 June 2009.. aku mula keje kat UCI library ni pada 22nd June 2009.. alhamdulillah..dah ade kerjaya, aku rasa lega ckit..cz dapat gak nt tolong family aku. cian kat ibu terpaksa menanggung kami adk beradik..

Sejak dok kat VISTA apartment nie..tak de dah cooking academy..cam mase keje tanam anggur dlu. but..i miss all it. Kat cni survivor..jga dri sndri..and jga nama baik family, my dear lecturer and all yang ok ngan aku. mula2 sussah gak..almaklum aku jenis yg tak bergaul ngat. walau apepun aku msti jadikan peluang yang aku dapat ni untuk berubah. aku msti more friendly..tapi jangan sampai org pijak kepala kita..ahaaa..ingat tu.

Hari ni hari sabtu, 27 june 09..kira 1st day of saturday yg aku kene bekerja. apepun aku suke..kalo blh nak keje pergi pagi balik malam..kat umh sewa pon tak de ape nak wat..aku cam mati kutu dah. wah..seksanya.

Cerita TRANSFORMERS 2..ermm...nice, sume org dok memperkatakannya..niat di hati nak sangat2 p tgk..but tak de member.. agpon kewangan not soo good. baru keje..kan.

okies lah..byk nak citer tp ade keje jap..

No comments:

Post a Comment

[COPY POST] Kecantikan adalah subjektif.

  Kecantikan pada setiap insan itu adalah subjektif. Bergantung kepada siapa yang menilainya. 😊😊😊😊😊 "Posting di bawah adalah nukil...